Pages

utorok 20. januára 2015

QuickTip #5 - Adidas x Raf Simons/Rick Owens

Zajtra ma čaká skúška z fyziky, neviem ani hovno a predsa musím napísať tento post. Dúfam, že niekomu pomôže, keďže do piateho dielu som zaradil jeden fakt bargain. Dnes tu teda máme dvojicu sneakers od kolaba Adidasu s Rickom a Rafom, takže higher fashion kúsky, ktoré u nás len tak ľahko neuvidíš. Obe sú available vo veľkosti EUR43, teda tej mojej + nejakých ďalších.

1. Adidas x Raf Simon Rising Star II - 175eur (-50%)

Rafy za cenu Jordanov? To musíš mať! Sám som ich chcel zobrať už dávnejšie, no nakoľko ich má Meno z Blameu a PilC, povedal som si, že trojo rovnakých bôt v Dole je moc. Ty ale neváhaj! Kupuj na WrongWeather.

2. Adidas x Rick Owens Tech Runner - 294eur (-40%)
Pre mňa najkrajšie sneakers ever (milujem hranaté tvary) dokonca v najlepšej CW a "normálnych" veľkostiach za necelých 300e je dobrý deal. Ak máš niečo našetrené tak utekaj na Doshaburi a ak nie,    nahádž do stroja a dúfaj, že ich zatiaľ nevykúpia. Musím však upozorniť na podľa niektorých naslovovzatých odborníkov (serus Fester) nevyhovujúcu kvalitu. Že vidno lepidlo a tak... keď ich kúpiš daj mi vedieť, čo je na tom pravdy.





0 komentárov:

Zverejnenie komentára