Pages

pondelok 27. apríla 2015

Kupujeme outfit do 200EUR

Pôvodne som mal v pláne vyhrať sa do sýtosti a urobiť článok s drahými rare handrami, no to by asi nikomu nepomohlo. Kto na to má, ten sa vyzná. Rozhodol som sa teda, že urobím článok s outfitmi do 200e. Impulzom bola návšteva stránky na FB s názvon "Móda.sk", kde mi hneď do očí udrelo toto:

A podobné pičoviny sú tam tak to odlajknite a čítajte mňa, veď to je hrôza des. Áno, niekto môže namietať, že aj 200e je veľa, no polovicu tejto sumy tvoria topánky u ktorých sa len ťažko ide s cenou nižšie, no napriek tomu sa tu objavia aj boty s pricetagom 50e.
Vybral som teda jednotlivé kusy oblečenia no neskladal som ich do kopy, to si už urob sám podľa svojej chuti. Nečakaj nič extra, poväčšinou ide o basic fast fashion veci no ak  si módu moc nejdeš a aj napriek tomu chceš byť schopne oblečený za pár šupiek, je toto pre teba to pravé.


1. Tričká - limit 10e

HM Basic T-shirt - 4,99.-


Farby : Mätová, Sivá, Tmavosivá, Navy, Biela... výber je na tebe

Asos Relaxed Fit T-shirt - 8,22e


Rovnako v niekoľkých farbách, na jar/leto odporúčam mint 



2. Mikiny/svetre - Limit 30e

Mikina HM na zips - 19,99,-

Farby podobné ako pri tričkách, odporúčam pieskovú

Piesková mikina s klokaním vreckom HM - 19,99,-

Len si k tomu pls nejebni tú šiltovku

Sveter HM - 19,99,-



S mikinami už končím, aj tak všade drbem len to te pieskové, ale približne vieš čo a kde si kúpiť, farbu si zvoľ sám.

3. Bundy - limit 60e

Bershka Long Bomber - 45,99,-


Topman Oversized Bomber - 20,-



Vetrovka HM - 39,99,-

HM Coach jacket - 39,99,-



HM Bomber - 59,99,-

Ak si rád trochu extravagantnejší....


Zara jacket -  59,95,-




4. Nohavice - limit 30e

Berhska Skinny Jeans - 24,90,-


HM Super Skinny Jeans -  19,99,-

mám ich aj ja, v eurovei ich majú aj bez dier

HM Vreckáče :D - 29,99,-

lowbudget "techwear" sa ide ťažko ale no...

ASOS Super Skinny jeans - 26,71,-

Objednal som si ich aj ja

New Look Skinny jeans - 27,38,-


ASOS 11,5oz white skinny jeans - 26,71,-




5. Sneakers - Limit 100e

Táto tematika už bola rozobraná na Refresheri TU a TU takže čítaj no a ja ešte pridám nasledovné:

Nike SB Trainerendor - 65£


Adidas ZXZ ADV Premium - 65£


Na záver len, že je tu dosť veľa tých pieskových vecí, trochu som si na tom uletel tak to moc neprežeň s tou farbou. Napíš mi do komentu / na FB, o čom by si chcel ďalší článok.












0 komentárov:

Zverejnenie komentára