Pages

utorok 15. júla 2014

1st Fit by Zedrich





Prvý outfitový post začnem otázkou, ktorá sa ako prvá vynorila v mojej mysli po definitívnom rozhodnutí začať blogovať a znie: "Aký outfit zvoliť ako prvý?" Odpoveď znela: "Taký, ktorý dokonale vystihne to ako vnímaš módu."

Týmto som sa riadil pri prvom fotení s mladým talentovaným fotografom Zeďom, ktorému chcem týmto významne poďakovať za super fotky. Určite navštívte jeho fanpage! Fotenie prebiehalo v mojej rodnej stoke Rimavskej Sobote, kde obaja žijeme, no našťastie to tak už dlho nebude.

K výslednému stoka 90's looku som zvolil jednoduchú Bomberu Zara, Vintage Oversized Košeľu Cropp, Skinny Jeans HM a moje obľúbené Jordan 3 Infrared 23. Hodiny a okuliareAsos, Bandana Noname.





Instagram: denisnajlepsi

4 komentárov:

Unknown povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený autorom.
Michellee povedal(a)...

Vyzeráš perfišne! wow <3

Leopard povedal(a)...

A velké plus za super upravené vousy!

WerushBerry povedal(a)...

Jak král :)

http://werushberry.blogspot.sk/

Zverejnenie komentára