Pages

utorok 22. júla 2014

StarWars

Fantasy a Sci-fi filmy síce nemusím, no Star Wars bola vždy moja najobľúbenejšia sága. Pamätám si, ako ma otec zobral do kina na premiéru epizódy I a ja som sa pri prebodnutí Qui-gona takmer rozplakal. Bol to Darth Maul, temný sithský lord, ktorý ladným vpichom laserovej čepele ukončil pozemský život majstra Jedi. Tento mocný Sith bol mojou inšpiráciou pri voľbe outfitu pre tretie fotenie so ZEDRICHom. Milujem štýl street goth (hlavne doma, separujem sa tým od všetkej tej stoky čo tu býva) a aj keď sú pre mňa kúsky od Ricka Owensa a podobných zatiaľ nedostupné, snažím sa. Preto som si dal u krajčírky ušiť top podľa vzoru tuniky Dartha Maula, pridal k nemu nádherné shorts Zara a boty Nike Roshe Run. Okuliare sú Super, no k podobným fitom si plánujem zakúpiť niečo od Kuboraum. (od laserovej operácie krátkozrakosti musím nosiť slnečné bríle vždy, keď silnejšie zasvieti slnko) V čase fotenia vystúpila Hg v teplomeri na 26 stupňov, no nebolo mi teplo a ani som sa nepotil. Týmto chcem poukázať na fakt, že chodiacou kapucňou sa dá byť aj v lete, avšak musíte zabudnúť na #layers.









3 komentárov:

Jurdo povedal(a)...

dokonalô chlape! ;)

Unknown povedal(a)...

Ahoj! Viem, že na Slovenskej scéne je mnoho stránok, ktoré propagujú mladšie aj staršie blogerky a neblogerky fotkami, ktoré odošlú. Nesnažím sa stránku pridať k väčšine, chcem aby bola niečím výnimočným, čo bude prekvapením.

Ak máš záujem o spoluprácu a zverejnenie tvojich outfitov, budeme veľmi radi, ak nám ich pošleš! Zverejníme každý jeden, nebudeme ich triediť a preberať

https://www.facebook.com/pages/Mám-svoj-štýl/1515420088684020?ref_type=bookmark

Pekný deň

Tomas Szanyi povedal(a)...

toto chválim!

Zverejnenie komentára