Pages

utorok 15. júla 2014

SS 14 Sneakers

Milujem tenisky.





Ťažko na mne uvidíte niečo iné ako práve tenisky, to musí byť +30 alebo naopak -20 stupňov. Je leto a to je práve obdobie kedy sú pohodlné a dobre vyzerajúce sneakers nutnosťou pre každého. Ja som sa na túto sezónu vybavil zatiaľ piatimi pármi od NSW, Adidas, Jordan a Vans. (Dunky sú moja srdcovka, tie nosím už 5 rokov a nedám na ne dopustiť.) V nasledujúcom článku vám ich predstavím.




                                    1. a 2. Nike Rosherun Marble QS / WMNS Rosherun.

Roshes zažili (nielen) na Slovensku obrovský boom, najmä pre ich cenovú dostupnosť a fresh minimalistický dizajn dotiahnutý k dokonalosti. Dylan Raasch - tvorca roshes sa pri ich navrhovaní inšpiroval budhistickými mníchmi a ich dizajn je tak čistý ako myseľ mnícha pri meditácii. 

Ja som na vlnu bežeckých sneakers naskočil už dávnejšie a svoje prvé za svoje prvé Roshe som si vybral quickstrike z Marble packu s nádhernou podrážkou. (Keďže ide o limitovanú edíciu, sú už všade vypredané, ale Ebay má všetko, len treba hľadať.)

http://www.dailyroshe.com/wp-content/uploads/2013/09/womens-nike-roshe-run-raspberry-red-purple-dynasty-available.jpg
Už po prvom obutí som vedel, že jeden pár tak neuveriteľne pohodlných tenisiek je málo, a tak som si následne vo výpredaji na Crooked Tongues (bez poštovného - patrí pod ASOS!) za nádherných 54EUR kúpil dámske  raspberry Roshes, ktoré používam ako bežeckú obuv do fitka a som s nimi maximálne spokojný. Ich mierne zvýšená podrážka v oblasti päty je super pri drepoch, čo ocenia najmä tí so krátenými šľachami, ale o tom v inom článku.

3. Air Jordan 3 Retro Infrared 23




Agresívne pôsobiaca retro silueta trojok z konca 80. rokov v nádhernej B&W colorway s tradičným elephant printom, infrared detailami a nike air vankúšikom. Prvý model jays na ktorom sa objavilo Jumpman logo. Jednoducho must have. Kúpiš už len od resellerov.

4. Vans Era Aged Leather  

Štyri a štvrť. Prechádzam štvrť. Na podrážkach od Vansov mám štrk. 

Klasika v čiernej koži. Inak sa tieto boty snáď popísať ani nedajú. Ery sú jedny z tých pohodlnejších lowtop Vansov a ich leather prevedenie im zaručuje luxusnejší vzhľad a pri správnej starostlivosti aj dlhšiu životnosť. Nosili sa pred 40timi rokmi, nosia sa teraz a nosiť sa ešte dlho budú. Fitnú ti takmer ku všetkému a málokedy nimi niečo pokazíš. Zoženieš napríklad na Popname.

5. Adidas EQT Running Support Oddity


Po trende allblackerrythin módy, ktorý Slovensko registruje až teraz (čau Radikal) sa znova začínajú nosiť farby. Nepochop ma zle, čierna out nikdy nebude no allblack už nemá taký šmrnc ako pred rokom - dvoma. Čo neznamená, že na tom nemôžeš postaviť dobrý fit, no v poslednej dobe toho bolo už príliš. 

Svet je farebný a presne to odrážajú tieto retro Adidasy z 93tieho a nadväzujú tak na súčasný trhrowback do deväťdesiatych rokov. /sme ovplyvnení deväťdesiatymi.../.  Torsion technológia prekvapí pohodlnosťou a s touto fresh CW sú tak priamym konkurentom pre pre mňa už obohrané airmaxy. Momentálne ich zoženieš vo výpredaji na Size za nejakých 70€ a určite neoľutuješ.

6. Nike Dunk 2008


Vyšmatlané mŕtve Dunky ktoré nosím 5 rokov keď je vonku blato. Radšej si kúp niektoré z vyššie uvedených alebo počkaj na článok o tipoch na sneakers. 

0 komentárov:

Zverejnenie komentára