Pages

štvrtok 3. júla 2014

Aby si niečo dosiahol...

...tak musíš proste makať.

    Starý známy banger od LUZY, ktorý chalani hrávajú dodnes je pre mňa nielen pravdivým trackom, ale aj životným mottom. Pomohol (či donútil?) ma k veľa rozhodnutiam a jedným z nich je aj konečne si založiť blog.

    S touto myšlienkou som sa pohrával neuveriteľné 3 roky a možno je už pozde, no ja cítim, že nastál správny čas. Vítam vás preto na mojom novom blogu, ktorý bude venovaný môjmu životu a teda hlavne móde a lifestylu mladého chalana z malého mesta s veľkými ambíciami. Mojim cieľom je vytvoriť niečo odlišné od všetkého na Slovenskej scéne a dúfam, že sa mi to podarí, tak mi držte palce.


1 komentárov:

Unknown povedal(a)...

TAK KED TA NIECO BAVI A ROBI TI TO RADOST TAK NA CO CAKAT S REALIZACIOU?!
vela zdaru!

www.donnaiveh.blogspot.com

Zverejnenie komentára